اسانس لیمو

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

قیمت ،مشخصات و خرید اسانس لیمو

اسانس (Essence) به ترکیبی معطر از یک ماده می‌گویند که از فرایند تقطیر حاصل می‌شود. اسانس لیمو نیز به همین ترتیب از جمله عصاره‌‌های طبیعی به شمار می‌رود و همانطور که از نامش پیداست، اغلب از پوست لیمو تهیه می‌شود. این اسانس خوراکی رنگ زردی دارد و از خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل، در تولید طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف اعم از آرایشی و بهداشتی، داروسازی، صنعت غذایی، صنعت عطرسازی و غیره، مورد استفاده قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

کاربرد اسانس لیمو

اسانس لیمو کاربردهای متفاوتی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنعت غذایی: این ماده به عنوان طعم دهنده و معطر کننده در غذاها و نوشیدنی‌ها مانند کیک، نوشابه، آدامس و غیره، به کار می‌رود.

صنایع عطرسازی: اسانس لیمو در این صنعت در ترکیب با اسانس‌های دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنایع بهداشتی و آرایشی: بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند شامپو، صابون، اسپری بدن و داروهای گیاهی با استفاده از این اسانس، تهیه می‌شوند.

صنایع پوستی: اسانس لیمو یکی از ترکیبات اصلی در تولید محصولات پوستی است. چرا که از خواص ضد باکتریایی و ضدعفن.نی کننده برخوردار است.

صنایع پزشکی: در صنایع پزشکی از این اسانس برای درمان بیماری‌های سردرد، اضطراب، بی‌خوابی، ضد قارچ و غیره در ترکیب با مواد دیگر استفاده می‌شود.

ویژگی‌های اسانس لیمو

اسانس لیمو با پرس سرد از پوست تازه میوه لیمو به دست می‌آید. این اسانس حاوی ترکیباتی مانند الکل، آلدئیدها، استرول‌ها، مواد مغذی و استرها، می‌باشد. از جمله ویژگی‌های اسانس لیمو می‌توان به رنگ زرد روشن آن و طعم  ترش و رایحه دلپذیر آن اشاره کرد که طرفداران بسیاری دارد.

خواص اسانس لیمو

اسانس لیمو رایحه‌ای بسیار خوشایند دارد. این اسانس خواص فراوانی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • بهبود عملکرد سیستم گوارشی و رفع یبوست و گاستریت
  • ضد تهوع و کاهنده تهوع در دوران بارداری
  • کمک به تغذیه پوست و روشن کردن آن
  • سم زدایی و حذف مواد زائد موجود در خون، کبد و پوست
  • خوشبوکننده دهان و سفید کننده دندان‌ها
  • کمک به کاهش وزن با افزایش متابولیسم بدن و پاکسازی غدد لنفاوی
  • بهبود مشکلات تنفسی و موثر در باز کردن راه‌های تنفسی
  • تقویت سیستم ایمنی

موارد احتیاط در هنگام استفاده از اسانس لیمو

مصرف مداوم اسانس لیمو می‌تواند احتمال کاهش فشار خون را در افراد مستعد، افزایش دهد. خارش پوست و آلرژی از دیگر مواردی هستند که در صورت مصرف مدام این ماده، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. بنابراین در مصرف آن احتیاط کنید.

قیمت اسانس لیمو

از آنجایی که اسانس لیمو کاربردهای گسترده‌ای دارد، تولید و فروش آن همواره روبه افزایش است. این محصول در بسته بندی‌های مختلف یک کیلویی، دو کیلویی، 5 کیلویی و بیشتر، به فروش می‌رسد. بنابراین قیمت اسانس لیمو، بسته به وزن و به ویژه کیفیت آن، متفاوت است. در خرید این محصول به روشن بودن رنگ آن دقت کنید. چرا که رنگ اسانس لیمو، به خوبی بیانگر تازه بودن و کیفیت آن است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسانس لیمو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *