کافئین چینی

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

قیمت مشخصات و خرید کافئین چینی

پودر کافئین چینی با فرمول شیمیایی C8H10N4O2، یکی از محصولاتی است که شیمی‌کار به طور مستقیم از کشور چین به ایران وارد می‌کند و در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. کافئین تولید کشور چین، مانند انواع دیگر کافئین در دانه قهوه، چای، چای سبز، کاکائو و گیاه کولا یافت می‌شود که تولیدکنندگان نوشیدنی انرژی‌زا نیز از خواص آرامش‌بخش و انرژی‌زای آن در تولیدات خود بهره می‌برند. در ادامه درباره کاربرد، ویزگی‌ها، خواص و موارد احتیاط در زمینه استفاده از این ماده صحبت می‌کنیم.

کاربرد کافئین چینی

کافئین چینی در تولید قهوه و نسکافه، نوشابه انرژی‌زا، پودرهای مکمل بدنسازی، داروهای آرامش‌بخش مانند استامینوفن و مکمل‌های تقویت مو کاربرد دارد. این ماده سیستم عصبی مرکزی را تحریک می‌کند و با افزایش میزان هوشیاری و بالا بردن سوخت و ساز بدن، خواب را از سر می‌پرداند و تحرک عضلات را بیشتر می‌کند. کافئین دارای متیل گزانتین است که این آلکوئید، خواص مشابهی با تئوبرومین و تئوفیلین دارد.

این محصول همچنین در تولید نوشابه‌های گازدار به ویژه کوکاکولا و پپسی، ساخت برخی از شکلات‌ها، تولید لوازم آرایشی و شامپو نیز کاربرد دارد و خواص آنتی‌اکسیدانی آن با سلامت پوست و مو کمک می‌کند.

ویژگی‌های کافئین چینی

کافئین یک پودر سفید، بدون بو، دارای طعم تلخ و حلال در آب است که دارای نقطه جوش 238 درجه و پی‌اچ 6.9 می‌باشد. این ماده به سرعت جذب جریان خون می‌شود و با ایجاد اختلال در اتصال آدنوزین، باعث رفع خواب آلودگی و افزایش هشیاری می‌گردد.

خواص کافئین چینی

کافئین چینی مانند سایر انواع کافئین، خواص خوراکی، پزشکی و آرایشی بهداشتی دارد و می‌تواند حتی عملکرد ورزشکاران را هم بهبود بخشد. خواص دارویی این محصول شامل پیشگیری از سرطان پوست و کبد، تأثیر مثبت بر متابولیسم و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های سندرم متابولیک مانند چاقی، فشار خون، مقاومت انسولینی و دیابت نوع 2 می‌باشد. کافئین به عنوان ماده اصلی قهوه شناخته می‌شود و بر کاهش خستگی، دفع الکل خون و تسکین سردردهای موقتی تأثیر به‌سزایی می‌گذارد.

موارد احتیاط در هنگام استفاده کافئین چینی

استفاده بی‌رویه از کافئین و افزودن بیش از حد آن به محصولات کافئین‌دار مانند مکمل‌های ورزشی و نوشابه‌های انرژی‌زا، منجر به عوارض متعددی خواهد شد. از جمله این عوارض، می‌توان به بروز تپش قلب و افزایش استرس، پوسیدگی دندان‌ها و بی‌خوابی شدید اشاره کرد.

نگهداری از کافئین چینی در انبار نیز مستلزم شرایط به خصوصی است که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به بسته‌بندی صحیح و بدون درز اشاره کرد. چرا که ممکن است آلودگی‌های محیطی، گرد و غبار و نم رطوبت کیفیت و خواص آن را از بین ببرند. همچنین بهتر است این ماده در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرد و در دمای خنک، حداقل 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

قیمت کافئین چینی

شیمی‌کار به عنوان عرضه‌کننده و واردکننده مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی، کافئین چینی را به طور مستقیم از کشور چین به ایران وارد می‌کند. این شرکت علاوه بر تضمین کیفیت و اصل بودن جنس، با حذف هزینه‌های اضافی ناشی از واردات، نگهداری و هزینه‌های سربار، و همچنین حذف واسطه‌ها، کافئین چینی را مانند دیگر محصولات خود با کم‌ترین سود و بهینه‌ترین قیمت به شما مصرف‌کنندگان گرامی عرضه می‌کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافئین چینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *