کاغذ صافی

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

قیمت ، مشخصات و خرید کاغذ صافی

کاغذ صافی کیفی اغلب در تحلیل کیفی استفاده می‌شود. دلیل آن این است که کاغذ صافی با کیفیت در صورت فیلتر شدن، الیاف پنبه بیشتری تولید می‌کند. در این صورت، به فرآیند خاصی رخ می‌دهد که باعث می‌شود کاغذ صافی با مواد شیمیایی رایج در تولید واکنش نشان ندهد. در نتیجه، کاغذ صافی ناخالصی های کمتری تولید می‌کند و در تجزیه و تحلیل کمی آزمایشگاهی استفاده می‌شود.

کاربرد کاغذ صافی

کاغذ صافی یا کاغذهای فیلتراسیون بهترین نتیجه را به جای گذاشتن کوچکترین لکه بر روی سطح نوید می‌دهند. بسیاری از کارشناسان از این فیلترها برای آزمایش خلوص ترکیباتی مانند بنزین، محلول‌های دارویی و غیره استفاده می‌کنند. این فیلترها می‌توانند نتایج بهترو ماندگاری را ارائه دهند.

رایج ترین صنایعی که از این کاغذ صافی آزمایشگاهی استفاده می‌کنند، مواد غذایی و آشامیدنی، کارخانه‌های تصفیه آب، داروسازی، صنایع آرایشی و عطرسازی، آزمایشگاه‌های شیمیایی، تحقیقات و آزمایش، میکروالکترونیک و نیمه هادی‌ها هستند.

ویژگی‌های کاغذ صافی

کاغذ صافی یا همان کاغذهای فیلتراسیون محصولات ویژه‌ای هستند که جامدات ریز را از مایعات یا گازها جدا می‌کنند. این فیلترها در گریدها، اندازه‌ها و اشکال مختلف برای رفع نیازهای مختلف فرآیندهای آزمایشگاهی وجود دارند. آنها می‌توانند برای حفظ عقیمی، آماده سازی نمونه‌ها برای تجزیه و تحلیل، یا حتی حفاظت از تجهیزات گران قیمت آزمایشگاهی ضروری باشند.

خواص کاغذ صافی

کاغذ صافی دارای خواص مختلفی است. پارامترهای مهم عبارتند از استحکام مرطوب، تخلخل، حفظ ذرات، سرعت جریان حجمی، سازگاری، کارایی و ظرفیت.

دو مکانیسم فیلتراسیون با کاغذ صافی  وجود دارد. حجم و سطح با فیلتراسیون حجمی، ذرات در بخش عمده‌ای از کاغذ صافی گیر می‌کنند. با فیلتراسیون سطحی، ذرات روی سطح کاغذ گیر می‌کنند. کاغذ صافی بیشتر به دلیل توانایی یک تکه کاغذ صافی کوچک در جذب حجم قابل توجهی مایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد احتیاط در هنگام استفاده از کاغذ صافی

کاغذ فیلتر را می‌توان به کاغذهای صافی کیفی و کمی تقسیم کرد. کاغذ صافی کمی تابعی عمدتاً برای آزمایشات آنالیز شستشو و توزین پس از فیلتراسیون استفاده می‌شود. با توجه به اندازه منافذ، کاغذ صافی را می‌توان به سه نوع سریع، متوسط و کند تقسیم کرد. کاغذ صافی سریع بیشترین منافذ را دارد و کاغذ صافی کند کوچکترین منافذ را دارد.

مثلاً کاغذ فیلتر کیفی 20 میکرون Hawach: BIO-4 دارای منافذ سریع است، کاغذ فیلتر کیفی درجه دیسک: BIO-1، درجه کاغذ فیلتر فیلتر آزمایشگاهی کیفی: BIO-2 دارای منافذ متوسط هستند، درجه کاغذ فیلتر کروماتوگرافی کیفی: BIO-5 , کاغذ فیلتر کیفی درجه زیست شناسی: BIO-6 منافذ آهسته برای انتخاب شما هستند.

قیمت کاغذ صافی

قیمت کاغذ صافی تابع نوسانات بازار بوده و نرخ ثابتی ندارد. عوامل مختلفی مانند در دسترس بودن مواد اولیه و هزینه‌های تولید در این نوسانات نقش دارند. در نتیجه ممکن است قیمت در طول زمان تغییر کند. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز، می‌توانید با کارشناسان واحد فروش شیمی کار تماس حاصل فرمایید.

بخش فروش می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد قیمت‌های فعلی ارائه دهد. تماس با تیم فروش تضمین می‌کند که مشتریان دقیق‌ترین و مرتبط‌ترین اطلاعات قیمت را برای نیازهای خاص خود دریافت می‌کنند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ صافی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *